Методичні рекомендації початковим класам
Фенологічний принцип
Україна - єдина країна
Сюжетно-рольові ігри
Навчання обдарованих дітей
Вимоги до оцінювання
Сюжетно -рольові ігри 1 клас
Позиція 13. 01. Лілія Гриневич.
)
Шляхи адаптації дитини до навчання в школі
Морська Я.Ф., завідувач лабораторії
дошкільної і початкової освіти
дошкільної і початкової освіти
Наступність
забезпечує поступовий перехід від попереднього вікового періоду до нового,
поєднання щойно здобутого дитиною досвіду з попереднім.
Наступність - це врахування того
рівня розвитку дитини, з яким вона прийшла до школи, опора на нього. Це
забезпечує органічне, природне продовження розвитку, виховання і навчання,
започаткованих в дошкільному періоді життя дитини.
У початковій школі маємо
створювати умови для подальшого повноцінного розвитку здобутків дошкільного
віку і водночас для формування новоутворення молодшого шкільного віку –
навчальної діяльності як провідної.
Під час цього процесу:
“Школа не повинна вносити різкого перелому в житті дітей»
«Нехай
нове з'являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень”
«Нехай,
ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора».
В.О.Сухомлинський
Лист Міністерства освіти
№1/9-66 від 30.01.12 – адаптаційний період – 2 місяці)
Немає коментарів:
Дописати коментар