Методична скарбничка

Сучасний урок
Методичні рекомендації початковим класам
 Фенологічний принцип
 Україна - єдина країна
 Сюжетно-рольові ігри
Навчання обдарованих дітей
Вимоги до оцінювання
Сюжетно -рольові ігри 1 клас
 Позиція 13. 01. Лілія Гриневич.


)

Шляхи адаптації дитини до навчання в школі

  
Морська Я.Ф., завідувач лабораторії
дошкільної і початкової освіти
  
Наступність забезпечує поступовий перехід від попереднього вікового періоду до нового, поєднання щойно здобутого дитиною досвіду з попереднім.
Наступність - це врахування того рівня розвитку дитини, з яким вона прийшла до школи, опора на нього. Це забезпечує органічне, природне продовження розвитку, виховання і навчання, започаткованих в дошкільному періоді життя дитини.
У початковій школі маємо створювати умови для подальшого повноцінного розвитку здобутків дошкільного віку і водночас для формування новоутворення молодшого шкільного віку – навчальної діяльності як провідної.
Під час цього процесу:
“Школа не повинна вносити різкого перелому в житті дітей»
«Нехай нове з'являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень”
«Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора».
                                                                                    В.О.Сухомлинський
Лист Міністерства освіти №1/9-66 від 30.01.12 – адаптаційний період – 2 місяці)

Немає коментарів:

Дописати коментар